הסיכון הכי גדול בקניות ברשת

עם כל מה שהלך פה בחודש האחרון ברכישות באינטרנט אני לא יכולה שלא לדאוג. הרבה אנשים הגיבו על הפוסט הקודם שלי (לינק) ושאלו אותי איך אני לא מפחדת למסור את פרטי האשראי שלי כך לאינטרנט… 

האימה!

אז אני מודה שלמרות שאני והדואר ממש כבר בני משפחה וכמעט עושים שבתות משותפות – הסכומים שאני מוציאה באמת מזעריים..  אבל ידוע שבחיים הכל זמני 🙂 בטח לבחורה בהתמכרות שקצת קשה לה להתאפק… 

אז בבלאק פריידיי הגיעה עסקת חיי על איזה סטרימר משוכלל

אז עלינו שלב

הסיבה שאני מדברת ברבים יכולה להעיד בעיקר על הפחד שלי לקחת אחריות על צעד הרכישה שעשיתי בעלות גבוהה כל כך.. אבל אני אומרת עלינו כי אני מדברת עליי ועל הדואר. 

הדואר הוציאו מוצר חדש שעוזר לבעיית האמון הקשה באינטרנט. 

כרטיס ויזה נטען!!!

מה זה אומר?

עקרונית, זהו כרטיס ויזה שטענתם בכסף מבעוד מועד בסניף הדואר הקרוב לביתכם. 

השימוש בו מתחלק ל2:

1.  הנופשים בחו"ל יוכלו להצטייד בו במקום להסתובב עם מזומנים, או כרטיסי אשראי שלהם גישה רחבה יותר לכסף שלהם. זה מאפשר בעיקר בטחון. 

זה מוצר מוכר, אנשים רבים כבר השתמשו בו והיו מרוצים מאוד!

2. השימוש בכרטיס מאפשר רכישה דרך האינטרנט, והמשמעות היא גם ברמת ההתמכרות- כיוון שהסכום על הכרטיס מוגבל. 

אך גם ברמת הבטחון, פרטי האשראי של הדואר לא מחוברים אל המשתמש או אל פרטי הבנק או אל כמות כסף בלתי מוגבלת וזה באמת באמת עושה שקט בלב.  

אז איך עושים את זה?

מזמינים את הכרטיס באתר דואר ישראל או באחד מסניפי הדואר בעלות חד פעמית של 45 ש"ח. 

עד ל30.11.2017  הכרטיס מגיע טעון בסכום של כ10 דולר/אירו כך שיוצא שהכרטיס כמעט חינם!

וגם שליח עד הבית בעלות של 9.90 ש"ח בלבד ! (לאחר מכן- עלות של 29.90)

חשוב לי להתנהל נכון בתוך ההתמכרות שלי ולא לאבד את הראש בתוך הדבר הזה.. אבל היי, אם במקרה מישהו (אבי אתה שם? קורא?) ירצה להפתיע אותי באיזו טיסה לחו"ל אני אהיה מוכנה עם הכרטיס!

כתיבת תגובה