כל מה שקרה בזמן שחיכיתי

יש לי התמכרות ואני רוצה לחשוף אותה. אני כינרת, ואני מכורה לקניות און ליין.
לפעמים זה יותר זול מבארץ שאני לא מצליחה להתאפק, אבל מצד שני אני מספיק חכמה לראות שההנחות המטורפות היו מתונות לגמרי ביום הרווק הסיני, ועדיין – יש לזה כזה הד שלא הצלחתי לעצור את עצמי מלהזמין תבניות הכנת שוקולד בצורת זנב של בת ים. מה?! צריכה!

אופירי שלי בת 4, אנחנו הורים שאוהבים להשתגע ולהשקיע ובעיקר להיות יצירתיים, אז כשאופיר הודיעה חצי שנה לפני יום הולדתה שהיא רוצה יום הולדת "בת הים הקטנה" יצאתי למשימה.

מצאתי בעלי אקספרס את אותו זנב בת הים הקטנה, מצאתי גם שמלת בת הים הקטנה לאופיר, וגם כוכבי ים כאלה שיהיה לילידים ליצירה… ומצאתי בובות בת הים הקטנה כל כך בזול – שיהיה לכל ילד בשקית הפתעה, והזמנתי גם סט יום הולדת מרהיב .. הכל בתוך נושא היום הולדת. סיפרתי כבר מה הנושא? בת הים הקטנה… כן.

עכשיו מה ? מזמינה מראש.
למה? כי אם זה לא יגיע בזמן זה באמת יבאס את הנושא (בת הים הקטנה).
הזמנתי את השלל וציפיתי שיגיע קרוב ליום ההולדת אך מה שקרה הפתיע אותי מאוד. מספר ימים אחרי ההזמנה קיבלתי הודעת sms שמחכות לי חבילות בסניף הדואר.

קלטתי שהתרגלתי לצורת שירות כל כך מסוימת שזה בעצם סיגל את החשיבה שלי להתכונן בהגזמה מראש.

אבל דברים משתנים.

משהו קורה בדואר ישראל, זה חדש, זה טוב, ובואו נודה על האמת – זה הולך לשנות את חווית הקניה המקוונת לגמרי ולטובה! הרי ההמתנה הזו לחבילות לא באמת מהנה, היא מתסכלת.
השינוי מתקיים בתוך הארץ. כלומר, מרגע הנחיתה של המוצר בארץ ועד לרגע המסירה אליכם- חברת דואר ישראל מתחייבת ל48 שעות!

מה קרה פתאום? החשיבה על התייעלות הייתה בחברת הדואר- אבל הפתרונות לא פשוטים.
זה התחיל מהגדלת שעות העבודה בסניפים, המשיך בפתיחת נקודות מסירה של חבילות בסופר מארקטים וכו' על מנת להוריד לחץ מהסניפים ולאפשר צורת עבודה לטובה הלקוח.

בשבוע שעבר הגעתי למרכז הסחר המקוון החדש שנפתח במודיעין. הוזמנתי להגיע לסיור במרכז המיון החדש, ומה אומר? אין טוב ממראה עיניים כדיי להבין איך הדברים עובדים. המרכז, ממש ענקי , מחולק לתחומי טיפול ועוברות בו -שימו לב- כ60 מליון חבילות (שהוזמנו בסחר מקוון) בשנה!

אם אי פעם הרגשתם רוח חזקה שדחפת אתכם- זה בדיוק התחושה שהייתה לי שם.
מרגישה שיש פה מטרה וכל העוסקים במלאכה חדורים בה.

חוויית הלקוח של דואר ישראל בתקופה האחרונה הפכה לבדיחה, אבל הנה הכפפה הגיעה- ודואר ישראל הרים אותה ובכיף 🙂

המרכז הזה אחראי למהירות המסירה של החבילות ליעדן, דואר ישראל מבקש לעצמו שיתופי פעולה שיעזרו למטלה הזו של הדואר להיות יותר נעימה ואגבית- איסוף חבילות שמשתלב בסניפי שופרסל? כבר קורה. בעתיד גם יהיה שיתוף פעולה עם פז, כדרך אגב עם הדלק.
לסניפי הדואר יש אפשרות לזימון תור מראש, וכל זה עושה כל כך יותר טוב באופן מעשי אבל בעיניי ברמת ההרגשה. מרגישה שלמישהו בצמרת הדואר היה אכפת מהשעה וחצי שבזבזתי בסניף לפני שנה.
בשבילי זה עושה את כל ההבדל.

אז חיכיתי שבוע והפריטים הגיעו.
זה רק איפשר לי להזמין עוד.

תגובה אחת בנושא “כל מה שקרה בזמן שחיכיתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s